‫یو ایس ایف ڈی اے نے جیمن کیئر کو نیوٹرلائزنگ اینٹی باڈی JMB2002 کے کلینیکل ٹرائل کے آغاز کی منظوری دے دی ہے

‫یو ایس ایف ڈی اے نے جیمن کیئر کو نیوٹرلائزنگ اینٹی باڈی JMB2002 کے کلینیکل ٹرائل کے آغاز کی منظوری دے دی ہے

شنگھائی، 2 اپریل 2021/ ژن ہوا- ایشیا نیٹ/– 31 مارچ 2021 کو جیمن کیئر گروپ نے اعلان کیا کہ ان کے اینٹی- سارس- کوو-2 اینٹی باڈی JMB2002کو جسےجیمن کیئر شنگھائی ریسرچ سینٹر نے آزادانہ طور پر تیار کیاتھا، ایف ڈی اے نے امریکہ میں کلینیکل ٹرائل کے لئے منظوری دے دی ہے۔

پری کلینیکل اعداد و شمار سے معلوم ہوتا ہے کہ جے ایم بی 2002 انسانی انجیوٹینسن تبدیل کرنے والے انزائم دوم (ایچ اے سی سی 2) بائنڈنگ انٹرفیس کے ساتھ ایس اے آر ایس- سی او وی- 2 کی ایس- 1 ذیلی اکائی پر ریسیپٹر بائنڈنگ ڈومین (آر بی ڈی) کی کلیدی ایپی ٹاپ پر واضح طورپرقابض ہو سکتا ہے، اور جنوبی افریقی میوٹینٹ )بی.1.351)، برطانیہ کے میوٹینٹ (بی.1.1.7) اور برازیلی میوٹینٹ (پی.1(سمیت میوٹینٹ وائرس کے اسپائیک گلیکوپروٹین کی سرگرمیوں پر سخت پابندی اور رکاوٹ کا حامل ہے۔

رواں سال فروری میں جیمن کیئر محقیقین نے بائیو رکسیو ویب سائٹ پر ایک پیپر شایع کیا تھا جس کا عنوان تھا ایک ایسی انسانی اینٹی باڈی جس میں B.1.351 سمیت متعدد ایس اے آر ایس- سی او وی- 2 متغیّرات کے آر بی ڈی پروٹینز کو روکنے کی سرگرمی موجود ہے، نے ریاست میکاکس میں ایس اے آر ایس- سی او وی- 2 کے خلاف مضبوط پروفیلیکٹک اور علاج کی افادیت ظاہر کی ہے۔ پری پرنٹ پیپر میں بتایا گیا ہے کہ جے ایم بی 2002 نے پروٹوٹائپ ایس- 1 کے مقابلے میں بالترتیب جنوبی افریقی میوٹینٹ اور برطانیہ میوٹینٹ کے ایس اے آر ایس- سی او وی- 2 ایس- 1 میوٹینٹ پروٹین سے 6.8 گنا اور 1.9 گنا زیادہ بائنڈنگ وابستگی کا مظاہرہ کیا ہے جس سے ظاہر ہوتا ہے کہ جے ایم بی 2002 ممکنہ طور پر جنوبی افریقہ اور برطانیہ کے میوٹینٹس کے خلاف غیر جانبدار قوت برقرار رکھیں گے۔ لیب کی تازہ ترین تحقیق کے مطابق جے ایم بی 2002 نے پروٹوٹائپ ایس- 1 آر بی ڈی کے مقابلے میں برازیل کی مختلف شکل کے ایس-1 آر بی ڈی سے 7 گنا زیادہ اپنائیت بھی ظاہر کی جس سے معلوم ہوتا ہے کہ جے ایم بی 2002 ممکنہ طور پر برازیل کی مختلف شکل کے خلاف غیر جانبدار قوت کو بھی برقرار رکھیں گے۔

جنوری 2021 کے وسط میں جیمن کیئر نے چینی صحت مندانہ مضامین کے پہلے طبی ٹرائل کا مرحلہ شروع کیا ہے۔چین میں پہلے طبی ٹرائل کے مرحلے میں تمام گروہ کی ڈوسنگ مکمل ہوتی ہے۔ اب جے ایم بی 2002 کو ایف ڈی اے نے امریکہ میں کلینیکل ٹرائل کے لئے منظوری دے دی ہے جس سے جے ایم بی 2002 کو استعمال کرتے ہوئے ایس اے آر ایس- سی او وی- 2 کی پروفیلاٹک اور علاج معالجہ کی مداخلت کے لئے ایک آپشن شامل ہوگا تاکہ اس وقت سامنے آنے والی ایس اے آر ایس- سی او وی-2 متغیرات کی ترسیل کو سست کیا جاسکے اور اس کے نتیجے میں کووڈ- 19 وبا پر زیادہ موثر کنٹرول حاصل ہوگا۔

چین میں ایک اعلی اور بہترین دوا ساز گروپ کی حیثیت سے جیمن کیئر گروپ نے کینسر، مرکزی اعصابی نظام، نظام تنفس، کارڈیو ویسکیولر اور سیریبرو ویسکیولر سسٹم میں بیماریوں کے علاج کے لئے پائپ لائن کے ساتھ نئی ادویات کے آر اینڈ ڈی پر توجہ مرکوز کی ہے۔جیمین کیئر نے شنگھائی ژانگ جیانگ سائنس سٹی میں اپنا ریسرچ سینٹر قائم کیا ہے اور اس نے جدید ادویات کی ترقی کے لئے 400 سے زائد آر اینڈ ڈی سائنسدانوں کو بھرتی کیا ہے جن میں بائیو لاجکس، ناول چھوٹے مالیکیول، ناول ڈرگ ڈیلیوری سسٹم، جنرک ڈرگز اور روایتی چینی ادویات شامل ہیں۔

مزید معلومات کے لئے براہ کرم ملاحظہ کریں: http://www.jemincare.com/، یا رابطہ کریں: PR@jemincare.com

ماخذ: جیمن کیئر