‫چین کا ضلع نانشا: بین الاقوامی ہنرمند ماہرین کے لئے حاضرہے

‫چین کا ضلع نانشا: بین الاقوامی ہنرمند ماہرین کے لئے حاضرہے

گوانگزو، چین، 16 دسمبر، 2020 / ژنہوا۔ ایشیا نیٹ / – چین کے گوانگ ڈونگ-ہانگ کانگ-مکاؤ گریٹر بے ایریا کی اعلی معیار کی ترقی دنیا کے اعلی ہنرمندوں کو یہاں آنے کے لئے مائل کررہی ہے۔ جیسےکہ اس علاقے کا جغرافیائی اور جیومیٹرک مرکز، گوانگزو میں واقع نانشا ضلع، ہنرمندی، جدت طرازی اور ٹکنالوجی کے لئے اجتماعی مقام بن گیا ہے، جو عالمی تعاون کے لئے نمو کا ستون اور ذریعہ طاقت فراہم کرتا ہے۔ یہاں پر حلقہ اخلاق اور پائیدار ترقی کا قیام ہنرمندوں کے لئے نہ صرف تحریری پالیسی بن گیا ہے، بلکہ معاشرے کے تمام طبقوں کا اس پر اتفاق بھی ہوگیا ہے۔

14 دسمبر، 2020 کو نانشا انٹرنیشنل ٹیلنٹ کانفرنس کا آغاز ہوا۔ کانفرنس میں، ضلع نانشا کے 69 افراد کو اعلی درجے کے اہم ہنرمند ماہرین کے طور پر تسلیم کیا گیا۔ ضلع نانشا کے نافذ کردہ تعارفی منصوبے کے مطابق، ان میں سے ہر ایک ماہر ہنرمند کو کم از کم 2 ملین آر ایم بی (RMB) کی ری سیٹلمنٹ سبسڈی یا 100 مربع میٹر کا ٹیلنٹ اپارٹمنٹ مل سکتا ہے۔

اسی کے ساتھ، نانشا نے باضابطہ طور پر “گوانگزو نانشا نیو ایریا (فری ٹریڈ زون) میں بین الاقوامی ہنرمند ماہرین کو جمع کرنے کے 20 اقدامات” کو باضابطہ طور پر جاری کردیا، جس نے بین الاقوامی ہنرمند ماہرین کو راغب کرنے، تربیت دینے، برقرار رکھنے اور ان کو ملازمت فراہم کرنےوالے روابط پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے، انہیں جدت طرازی اور کاروباری تعاون، ری سیٹلمنٹ سبسڈی اور محفوظ رہائش کے ذریعے ہمہ جہت اور مکمل چین سپورٹ اور گارنٹی فراہم کی۔ ایونٹ کے دوران، عالمی سطح پر 6,500 ملازمتیں جاری کی گئیں، جن میں ہانگ کانگ یونیورسٹی آف سائنس اینڈ ٹکنالوجی (گوانگزو) اور چینی اکیڈمی آف سائنسز جیسے اہم کاروباری ادارے اور انسٹیٹیوٹ شامل ہیں۔ ان پوزیشنوں میں سے ایک بڑی تعداد کا سالانہ مشاہرہ 300,000 سے 800,000 آر ایم بی تک ہوتا ہے۔

ہنر مندوں کا اجتماع اور تکنیکی جدت طرازی “کیمیائی رد عمل” سے گزر رہی ہے۔ یونیورسٹی کے پلاننگ آفس کے سربراہ کے مطابق، ایچ کیو ایس ٹی (جی زیڈ) دنیا بھر سے تعلیمی رہنماؤں اور ماہر ہنرمندوں کو بھرتی کررہا ہے۔ “نانشا نے ہمارے لئے ماہر ہنرمندوں کو متوجہ کرنے کا ایک اچھا موقع تخلیق کیا ہے۔ پروفیسروں کی پہلی کھیپ جسے ہم نے بھرتی کیا ہے وہ پہلے ہی ‘بین الاقوامی ماہر ہنرمند جمع کرنے کے 20 اقدامات’ سے فیض یاب ہوچکی ہے۔ ان میں سے پانچ نے ری سیٹلمنٹ سبسڈی اور ہاؤسنگ سیکیورٹی کی 5 ملین یوآن تک کی امداد حاصل کی ہے۔”

ضلع نانشا کے سربراہ لو یسیان نے کہا کہ مستقل طور پر ایک ٹاپ سائنس سٹی، کاروبار اور بین الاقوامی ماہر ہنرمندوں کے لئے ایک فرسٹ کلاس ماحول، اور اعلی معیار کے رہائشی حلقے کی تشکیل سے، نانشا تخلیقی صلاحیتوں کو فروغ دینے کے لئے عالمی سطح پر ایک جامع، مضبوط، اور قابل توجہ مثال تشکیل دے رہا ہے۔

حالیہ برسوں میں، نانشا نے ادارہ جاتی جدت طرازی، سائنسی اور تکنیکی جدت طرازی، صنعتی ترقی اور شہری علاقوں کی ترقی کے فروغ میں مستقل پیشرفت کی ہے، اور ریجنل جی ڈی پی نے برسوں تک دو-ہندسی نمو برقرار رکھی ہے۔ اس سال کی پہلی تین سہ ماہیوں میں، علاقائی جی ڈی پی میں سال بہ سال 4.2% اضافہ ہوا، اور درآمد اور برآمد کی کل مالیت میں 21.1% کا اضافہ ہوا۔ خوش قسمتی سے 500 کمپنیوں نے حال ہی میں سرمایہ کاری کے 17 نئے منصوبے متعارف کروائے، جس نے خطے کو اعلی معیار کی ترقی کی تیز رفتار راہ پر گامزن کردیا ہے۔

بہترین ماحول اور موثر معاشی عمل درآمد یہاں اعلی معیار کے منصوبوں اور ماہر ہنر مندوں کو مضبوط قوت محرکہ فراہم کرتاہے۔ 14 دسمبر کی صبح، چین، یونائیٹڈ اسٹیٹس، کینیڈا، برطانیہ اور دیگر ممالک کی 13 ماہر ہنر مندٹیموں نے نانشا کے روڈ شو میں حصہ لیا، جس میں مصنوعی ذہانت، بائیو میڈیسن، نئے لوازمات، اعلی درجے کی مصنوعات کی تیاری کا احاطہ کرنے والے اور دیگر حلقہ عمل کے منصوبوں متعارف کرایا گیا۔

ایک آرٹیفیشل انٹیلیجنس اور انٹرنیٹ آف تھنگز کمپنی، بٹلر کے بانی اور سی ای او ڈینگ ہانگاؤ نے روڈ شو میں ایک آن لائن سوال و جواب کے دوران بتایا کہ نانشا نے فرسٹ کلاس جدت طرازی کے  منصوبوں اور سرمایہ کار اداروں کو جمع کیا ہے، اور وہ ایک دوسرے کے ساتھ مزید گہرائی سے تبادلہ خیال کرنے اور گریٹر بے ایریا کے بازار میں داخلے کے منتظر ہیں ۔

ماخذ: 2020 نانشا انٹرنیشنل ٹیلنٹس کانفرنس