‫ای- کامرس اور لائیو اسٹریمنگ کے ذریعے چین کے ایک چھوٹے سے شہر کی “تجدید”

‫ای- کامرس اور لائیو اسٹریمنگ کے ذریعے چین کے ایک چھوٹے سے شہر کی “تجدید”

ڈونگ گوان، چین، 14 دسمبر 2020/ ژن ہوا- ایشیا نیٹ/ — حال ہی میں گوانگ ڈونگ کے شہر ڈونگ گوان میں واقع ہومین کنوینشن اینڈ ایگزیبیشن سینٹر میں ساتویں ہومین انٹرنیشنل ای کامرس فیسٹیول کی افتتاحی تقریب کا انعقاد کیا گیا۔ روایتی صنعتوں کی ڈیجیٹلائزیشن کو تیز کرنے، سپلائی چین کی کارکردگی کو بہتر بنانے اور مقامی برانڈز اور مصنوعات کی امیج کو بہتر بنانے کے لئے یہ خواتین کے لباس کی صنعت میں مہارت رکھنے والے چینی شہر ہومین کے لئے صنعتی تبادلہ اور ڈسپلے پلیٹ فارم ہے۔

ای کامرس ڈویلپمنٹ اورلائیو اسٹریمنگ روایتی صنعتی رکاوٹوں کو توڑنے میں مدد فراہم کرتی ہے، جو چین کے قصبے ڈونگ گوان ہمن میں ہوا ہے۔

ہومین ای کامرس انڈسٹریل پارک کے چیئرمین  وانگ وی کا  کہنا ہے کہ رواں سال آنے والی وبا کا صنعت پر کم اثر پڑا ہے کیونکہ 2017 میں ہومین میں کپڑوں کی دکانوں نے لائیو اسٹریمنگ  پلیٹ فارم کے ذریعے مصنوعات فروخت کرنا  شروع کردی تھیں۔ یہ چین کے تیسرے اور چوتھے درجے کے شہروں کی کھپت کی صلاحیت کو بہتر بنانے کا ایک اعلی  طریقہ ہے۔  یہی وجہ ہے کہ مقامی صنعت وبائی امراض سے لاحق خطرات کا مقابلہ کر سکتی ہے اور فروخت کی مقدار میں اضافے کا با آسانی مشاہدہ بھی کرسکتی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اگرچہ چین گھریلوسرکولیشن کے ساتھ ایک نیا ترقیاتی نمونہ پروان چڑھا رہا ہے اور گھریلو اور بین الاقوامی سرکولیشن ایک دوسرے کو تقویت بخش رہے ہیں تو ڈونگ گوان کے ہومین ایک بار پھر ریفارم  میں سب سے آگے ہیں۔

شنگھائی یونائیٹڈ ای کامرس ریسرچ انسٹی ٹیوٹ کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر بانگ تاؤ کا کہنا ہے کہ  اس وبا  نے صارفین کی خریداری کی عادات و اطوار کو تبدیل کردیا ہے اور آن لائن شاپنگ کی مانگ میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔  ای کامرس پلیٹ فارم کا ڈیٹا اور ٹیکنالوجی، رسد اور طلب کے اطراف، پیداوار اور کھپت کے مابین غیر منظم بہاؤ کو یقینی بنانے میں کلیدی کردار ادا کرتا ہے، جس سے چین کی گھریلو سرکولیشن  میں مدد ملی ہے۔

ہومین ای کامرس ایسو سی ایشن کے صدر لی ڈنگرو کا کہنا ہے کہ ماضی میں، مینوفیکچررز لباس کی مصنوعات کی طرز اور پیداواری مقدار کو جانچنے کے لئے کاروباری تجربے پر بھروسہ کرتے تھے۔  اب  وہ ای کامرس پلیٹ فارمز پر ٹیسٹ اور پہلے سے فروخت کرسکتے ہیں، اور پہلے سے فروخت شدہ ڈیٹا کی بنیاد پر یہ تجزیہ کرسکتے ہیں کہ اسٹائل فروخت کرنے اور پیداوار کی مقدار کا تعین کرنے میں آسان ہیں جس سے ذخیرہ اندوزی کے خطرات کو کم کیا جاسکتا ہے۔

اس تبدیلی کے ساتھ اعلی معیار کے صارفین کے مطالبات کو پورا کرنے کے لئے ہومین  کی ملبوسات کی صنعت کی فراہمی کی طرف کا ڈھانچہ بہتر ہورہا ہے

۔  ہومین ای کامرس انڈسٹریل پارک کی مثال لیں تو یہ بہت سی پروڈیوسرخدمات فراہم کرتا ہے جیسے کہ  لائیو اسٹریمنگ میزبانوں کی تربیت، ای کامرس مارکیٹنگ، آن لائن شاپس آپریشن اور کمپنیوں کی تبدیلی اور اپ گریڈ کے مطالبہ کے مطابق آرٹ ڈیزائن۔

ہومین  ٹاؤن  کے میئر وانگ یاؤمِنگ کا کہنا ہے کہ ڈھانچے کی کارکردگی کے فوائد اور جدید ترقی کو تیز تر بنانے کے ساتھ  ہومین کی ای کامرس انڈسٹری کے پیمانے اور معیار میں بہتری جاری ہے۔  رواں  سال یہ صنعت مزید ترقی کر رہی ہے، جس سے کھپت کی حوصلہ افزائی ، سرمایہ کاری کو راغب کرنے اور روزگار کو فروغ دینے میں مدد مل رہی ہے۔

2019 میں تقریبا 600،000 کی مستقل آبادی والے ہومین میں 10،000 سے زیادہ انٹر  پرائزز اور خود ملازمت والے انفرادی کاروبار ہیں جن میں ای کامرس اور 150,000سے زیادہ متعلقہ ملازمین شامل ہیں جن میں سے 90  فیصد  ملبوسات کی صنعت میں مصروف ہیں۔ آن لائن فروخت تیسری پارٹی کے پلیٹ فارم کے ذریعہ تقریبا 47.8 بلین یوآن تک پہنچ  گئی  ہے اور ایکسپریس ڈلیوری کے ذریعے تقریبا 380 ملین پارسل کی ترسیل  ہوچکی ہے، جس کی مقدار میں سالانہ شرح نمو 10 فیصد  دیکھنے کو مل رہی ہے۔

نئے کاروباری ماڈل کی تیز رفتار ترقی سے نئے نمو والے علاقوں کو تقویت ملتی ہے۔ تاہم  اس سے کم پریشانی کی حد اور ملازمین کا ناہموار معیار جیسے نئے مسائل بھی سامنے آتے ہیں ۔ مقامی صنعتی پارکوں کو بھی خریداروں کی شکایات، غیر معیاری پروڈکٹ ٹیگس، اور لائیو اسٹریمنگ ڈِس آرڈر جیسے مسائل کا سامنا کرنا پڑا ہے۔

منحرف سلوک کو منظم کرنے اور فالو  اپ  کرنے میں دشواریوں کو روکنے کے لئے، گوانگ ڈونگ ای کامرس انڈسٹریل پارکس کو معیاری بنانے کے لئے تکنیکی کمیٹی سرکاری طور پر ہومینن 2019 میں قائم کی گئی ہے۔ اُس  وقت سے اس نے صنعت کی صحت مند اور پائیدار ترقی کو فروغ دینے کے لئے چار قومی معیارات اور دو صنعتی معیارات کی تشکیل میں کامیابی کے ساتھ حصہ لیا ہے ۔

لی  ڈنگرو کے مطابق اسٹینڈرائیزیشن کی اہمیت ملازمین اور صنعت کے قریبی انضمام میں بھی ہے۔  ہومین میں مقامی دکانیں اپنی لائیو اسٹریمنگ میزبان کو کلٹیویٹ کرتی ہیں جو مصنوعات اور برانڈ کو بہتر طور پر سمجھتی ہیں اور ان کی مصنوعات سے صارفین کو حقیقی طور پر متاثر کرنے کے قابل ہوتی ہیں، دکانوں کی ساکھ میں اضافہ کرتی ہیں جبکہ کے او ایل میزبانوں یا مشہور شخصیات کے میزبانوں کے ذریعہ لائے گئے جھوٹے تشہیر کے منفی اثرات سے بچتے ہیں۔

ماخذ: ساتواں ہومین انٹرنیشنل ای کامرس فیسٹیول