گوانگزے میں بیز کی ڈیویلپمنٹ اینڈ اوپننگ پا ئیلٹ زون کی مکمل تیاری

گوانگزے میں بیز کی ڈیویلپمنٹ اینڈ اوپننگ پا ئیلٹ زون کی مکمل تیاری

بیز، چین، 30 اکتوبر 2020 / زِن ہوا۔ ایشیا نیٹ/ ۔۔ گوانگزے بیز نے حال ہی میں شینجن میں  گوانگزے (شینجن)  پروموشن کانفرنس اور ” بیز میں گریٹر بے ایریا انٹرپرائز سیٹلمنٹ” منصوبے کی سرمایہ کاری پر دستخط کی تقریب بیز کے”کی ڈویلپمنٹ اینڈ اوپننگ پارٹنر زون” کا انعقاد کیا۔ بیز بلدیہ کے محکمہ تشہیرات کے مطابق، کل 39 منصوبوں پر 39.653 ارب یو آن کی کل سرمایہ کاری کے ساتھ کامیابی سے دستخط ہوئے۔

بیز کے شہری علاقے کا طائرانہ نظارہ

مارچ 2020 میں، چین کی ریاستی کونسل نے گوانگزے میں بیز کی ڈویلپمنٹ اور اوپننگ پائلٹ زون کے قیام کی منظوری دی تھی، 15 اپریل کو چین کے نیشنل ڈویلپمنٹ اینڈ ریفارم کمیشن نے گوانگزے میں بیز کی ڈیویلپمنٹ اوپننگ پائلٹ زون کی تعمیر کے لئے تکمیلی منصوبہ جاری کیا۔ چونکہ آٹھویں فل ایریا بارڈر کی ڈیویلپمنٹ اوپننگ پائلٹ زون چین میں اور ملک کا پہلا پریفیکچر لیول ون، بیز پائلٹ زون کی تعمیر نے کافی توجہ اپنی جانب مبذول کرائی ہے۔

بیز پائلٹ زون، بیز کے تمام شہری علاقے پر محیط ہے، جس کا کل رقبہ 36,300 مربع کلو میٹر ہے اور اس کی مجموعی آبادی 4,226,800 ہے۔ یہ دو قومی سرحدی بندرگاہوں ( لانگ بینگ اور پنگ مینگ) اور سات سرحدی باشندوں کو باہمی تجارتی زون (مقامات)، یو کسو کی طرح قائم کرے گا۔ پائلٹ زون ایک مکمل پیمانے پر ترقیاتی اور کھلا “تھری زون اور ایک محور” پر مشتمل نمونہ تیار کرے گا، جنکے نام،اوپن لیڈنگ زون، کلیدی ترقیاتی زون، سبز ترقیاتی زون اور ربط ترقیاتی محور ہونگے۔

اوپن لیڈنگ زون میں جنکسی، نیپو اور ڈیباؤ کے بنیادی طور پر تین سرحدی کاؤنٹی (شہر) شامل ہیں، جہاں اس کا مقصد سرحد پار سے اقتصادی تعاون زون اور کمپریہینسو بانڈڈ زون جیسے اوپن پلیٹ فارمز کی تعمیر کرنا ہے تاکہ برآمد پر مبنی صنعتی گروہوں کو تشکیل دیا جا سکے۔ کلیدی ترقیاتی زون میں بنیادی طور پر یوجیانگ ڈسٹرکٹ ، تییانگ ڈسٹرکٹ ، تیانڈونگ کاؤنٹی، اور پنگ گاؤ سٹی شامل ہیں ، جس میں ترقی کی خصوصیت اور فائدہ مند ذراعت، کوئلہ ، بجلی اور ایلومینیم کے انضمام، مشینری مینوفیکچرنگ، بایومیڈیسن، نیا مواد، تجارت اور رسد شامل ہیں۔ گرین ڈیولپمنٹ زون میں بنیادی طور پر پانچ شہر لِنگ یون، لیئے، ٹیانلن ، لانگلن اور زیلن شامل ہیں، مغربی گوانگزے میں لمبی عمر کے صحت کی دیکھ بھال کے بیلٹ کی تعمیر کو فروغ دینے پر توجہ مرکوز کرتے ہوئے، ایک کراس پراوینشل کوآپریشن پارک، اور ایک جدید خصوصیت کا ایگریکلچرل ڈیمانسٹریشن زون۔ رابطے کی ترقی کا محور چونگینگ- گیانگ- بیز ایکسپریس وے اور ویتنام سے منسلک ریلوے کو مرکزی چینل کی حیثیت سے لے جاتا ہے ، نئے مغربی چین زمینی سمندری چینل کی تعمیر میں فعال طور پر حصہ لیتا ہے ، اور چینلز اور صنعتوں کو متحد کرنے والے ایک اعلی معیار کے ربط کی ترقی کے محور کی تعمیر کے لئے کوشاں ہے۔

بیز نے بیز پائلٹ زون کے قیام کے لئے ایک خصوصی ورک گروپ قائم کیا ہے، اور یہ پائلٹ زون کی تعمیر کو آگے بڑھانے کےلئے “وال چارٹ پر مبنی آپریشن” ، “لسٹ مینجمنٹ” ، “روٹیٹڈ ایڈوانسمنٹ”، اور “نامزد ذمہ داری” کے کام کے طریقوں کو اپنائے گا۔ داخلی تنظیم اور بیرونی حالات اپنی جگہ پر، بیز پائلٹ زون کی تعمیر مکمل پیمانے پر ترقی کے لئے تیار ہے۔

ماخذ: بیز بلدیہ کا محکمہ تشہیر

تصویر منسلک روابط: لنک : http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=375353