‫صاف پانی، نیلا آسمان، سرسبز پہاڑ: ماحولیاتی تحفظ میں گوئژو کی کوششیں رنگ لے آئیں

‫صاف پانی، نیلا آسمان، سرسبز پہاڑ: ماحولیاتی تحفظ میں گوئژو کی کوششیں رنگ لے آئیں

گویانگ، چین، 18 اگست, 2022 /پی آر نیوز وائر/ —  Huanqiu.com کی ایک نیوز رپورٹ:

گوئژو کے ماحولیاتی تحفظ کے محکمے کے مطابق 2021 میں گوئژو میں پانی کی سطح کا مجموعی معیار “بہترین” ہے اور  97.7 فیصد بڑے دریا کی مانیٹرنگ کرنے والے سیکشن اچھے معیار کے ہیں۔ تاہم موجودہ کامیابی کے لیے گوئژو صوبائی حکومت کی جانب سے مشترکہ کوشش کی ضرورت ہے۔

ماحولیاتی تحفظ اور گورننس کے شعبے میں گوئژو کی کوششوں نے غیر ملکیوں پر بہت اچھا اثر ڈالا ہے۔ چین میں اسپین کے سفیر رافیل ڈیزکالر نے کہا کہ گوئژو نے ماحولیاتی گورننس اور سبز ترقی کے اختراعی حل تجویز کیے ہیں اور اس کے قابل ذکر نتائج حاصل ہوئے ہیں۔

جنوب مغربی چین کے شہر کائیانگ، گوئژو میں فاسفورس راک کان کنی کمپنیاں اور مینوفیکچرنگ انٹرپرائزز اس وقت غائب ہو چکے ہیں۔”مقامی ماحولیاتی ماحول میں بڑی حد تک بہتری آئی ہے۔ اب فاسفورس کی بدبو نہیں آتی ہے اور دھول اور شور بھی کم ہو گیا ہے.” کائیانگ کے رہائشی گو قیان شوانگ نے اپنے آبائی شہر خصوصا دریائے یانگشوئی میں قابل ذکر تبدیلیاں دیکھی ہیں۔

دریائے یانگشوئی دریائے وو کا دوسرا سطحی معاون دریا ہے۔گزشتہ صدی کے آخر میں قریبی کمپنیوں نے گندے پانی کو دریا میں چھوڑ دیا تھا جس کی وجہ سے فاسفورس کی سطح ڈرامائی طور پر بلند ہوگئی اور دریا آلودہ ہوگیا۔

دریائے یانگشوئی کے پانی کے معیار کو بہتر بنانے کے لیے گوئژو نے ریور چیف سسٹم (آر سی ایس) پر سختی سے عمل درآمد کیا، نئے ضوابط تجویز کیے اور سیوریج ٹریٹمنٹ سسٹم کو بہتر بنایا ہے۔

آلودگی کے موثر علاج کے بعد دریائے یانگشوئی کی کل فاسفورس کی سطح تقریبا 8.0 ملی گرام/ایل سے کم ہو کر 0.2 ملی گرام/ایل رہ گئی اور پانی کا معیار گریڈ III تک پہنچ گیا ہے۔ تیزی سے صاف یانگشوئی دریا ماحولیاتی تہذیب کے بارے میں گوئژو کے مثبت رویے کی عکاسی کرتا ہے۔

پانی کے تحفظ کے علاوہ گوئژو نے پودوں کے تحفظ میں جدت کو فروغ دیا ہے۔ انشون، گوئژو میں متعلقہ محکمے نے قدیم درختوں کے بارے میں معلومات ریکارڈ کرنے کے لیے بڑے ڈیٹا کا اطلاق کیا ہے اور اس کے مطابق کیو آر کوڈ پلیٹیں بنائی ہیں۔

ایک مقامی شہری فانگ منگ نے کہا کہ “جب تک لوگ کیو آر کوڈ اسکین کرتے ہیں، ہم ان قدیم درختوں کی بنیادی معلومات دیکھ سکتے ہیں، جیسے جغرافیائی محل وقوع، نمو کی حیثیت اور ہائی ڈیفینیشن تصاویر۔ اس طرح ہم پودوں کو بہتر طور پر سمجھ سکتے ہیں اور ان کی حفاظت کر سکتے ہیں۔” اس وقت 1300 سے زائد قدیم درختوں کی الیکٹرانک آئی ڈی ہے جو پودوں کے موثر تحفظ کے قابل بناتی ہے۔

مزید برآں ماحولیاتی تحفظ کے حوالے سے گوئژو نے رہائشیوں کے روزمرہ کے معمولات پر بھی توجہ دی ہے۔ضلع ژونگشان، لیوپنشوئی میں ایک فوڈ اسٹریٹ میں چلتے ہوئے گاہکوں کو پتہ چل سکتا ہے کہ ہر ریستوران نے نیا آئل مسٹ ایلیمینیٹر نصب کیا ہے۔

اب تک ضلع ژونگشان نے ہوا کے معیار کی مانیٹرنگ کا ایک مکمل نظام تشکیل دیا ہے۔ اگر فضائی آلودگی کی سطح محفوظ حدود سے تجاوز کر جائے تو الارم خود بخود بند ہو جائے گا۔اور اس کے بعد متعلقہ محکمے کاروباری اداروں کو بروقت مطلع کریں گے اور دھول پر قابو پانے کے اقدامات کریں گے۔

یہ دیکھا جاسکتا ہے کہ پائیدار ترقی کے حصول میں  گوئژو کی ترجیح ، ماحولیاتی ترجیحات کی قیادت کر رہی ہے۔ درحقیقت چین کے تیرہویں پانچ سالہ منصوبے کے دوران صدر شی جن پنگ نے گوئژو میں ماحولیاتی تہذیب کی تعمیر پر بہت توجہ دی ہے اور متعدد اہم ہدایات جاری کی ہیں۔”صاف پانی اور سبز پہاڑ سونے اور چاندی کے پہاڑوں کی طرح اچھے ہیں” کے تصور نے گوئژو کے ترقیاتی عمل کو نئی شکل دی ہے۔

حالیہ برسوں میں گوئژو نے معاشی ترقی اور ماحولیاتی تحفظ کو یکساں اہمیت دی ہے۔ گوئژو کے ماحولیاتی تحفظ کے محکمے کے مطابق 2021 میں ماحولیاتی ماحول کا معیار عام طور پر اچھا اور مستحکم ہے۔

پانی کے معیار کے علاؤہ گوئژو میں ہوا کا مثالی معیار بھی دیکھا گیا اور 9 مرکزی شہروں میں اے کیو آئی (ایئر کوالٹی انڈیکس) کے ساتھ دنوں کی اوسط تعداد 98.4 فیصد ہے۔

اس سے بھی اہم بات یہ ہے کہ جنگلات کی کوریج میں اضافے کی شرح اور گوئژو کے دوبارہ سے لگائے گئے کھیتوں کی مقدار چین میں پہلے نمبر پر ہے۔ گزشتہ 10 سالوں میں گوئژو نے 50.97 ملین ایم یو (3.4 ملین ہیکٹر) کی شجرکاری مکمل کی جس میں جنگلات کی کوریج کی شرح 47 فیصد سے بڑھ کر 62.12 فیصد ہوگئی۔

صوبہ گوئژو کے محکمہ جنگلات کے مطابق گوئژو نے مختلف اقسام کے 314 قدرتی ذخائر قائم کیے ہیں اور ملک میں حیاتیاتی تنوع کی دولت سرفہرست ہے۔جنگلات کی پیداوار کی مجموعی مالیت 40.1 ارب یوآن سے بڑھ کر 371.9 ارب یوآن ہوگئی ہے جس میں دس سالوں میں 9 گنا سے زیادہ اضافہ ہوا ہے۔

سی پی سی گوئژو صوبائی کمیٹی کے سکریٹری اور صوبہ گوئژو کی عوامی کانگریس کی قائمہ کمیٹی کی چیئر وومن شین یکین کا کہنا ہے کہ “ایک اچھا ماحول گوئژو کا سب سے بڑا مسابقتی فائدہ ہے۔ اس لئے ہمیں ماحولیات کا تحفظ جاری رکھنا چاہیے،”