Search
Close this search box.

‫‫ساتویں ڈیجیٹل چائنا سمٹ جنوب مشرقی چین کے صوبہ فوجیان کے شہر فوژو میں نتیجہ خیز کامیابیوں کے ساتھ منعقد ہوئی

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Print
Tumblr

فوژو، چین، 28 مئی 2024ء/سنہوا-ایشیانیٹ/– ساتویں ڈیجیٹل چائنا سمٹ 24-25 مئی، 2024 کو جنوب مشرقی چین کے صوبہ فوجیان کے شہر فوژو میں منعقد ہوئی۔ اس عظیم الشان تقریب کی مشترکہ میزبانی نیشنل ڈیولپمنٹ اینڈ ریفارم کمیشن، نیشنل ڈیٹا ایڈمنسٹریشن، سائبر اسپیس ایڈمنسٹریشن آف چائنا، عوامی جمہوریہ چین کی وزارت سائنس و ٹیکنالوجی، اسٹیٹ کونسل کے سرکاری اثاثوں کی نگرانی اور ایڈمنسٹریشن کمیشن اور فوجیان صوبائی عوامی حکومت نے کی اور اس کا اہتمام فوژو میونسپل گورنمنٹ اور متعلقہ یونٹس۔ نے کیا۔

اس سال ، ڈی سی ایس ، قومی ڈیٹا سسٹم کی اصلاح اور ایڈجسٹمنٹ کے بعد منعقد ہونے والا پہلا اجلاس تھا ، جس کا موضوع “ڈیٹا عناصر کی قدر کو کھولنا اور نئے معیار کی پیداواری صلاحیت کو فروغ دینا” تھا۔ مختلف شعبوں کے نمائندوں نے نئی ٹیکنالوجیز، ماڈلز اور کاروباری جدت طرازی پر تبادلہ خیال کیا، جس سے ڈیجیٹل دور میں چین کا مشاہدہ کرنے کا رجحان قائم ہوا۔

اس سمٹ میں مجموعی طور پر 421 ڈیجیٹل اکانومی منصوبوں پر دستخط کیے گئے جن کی مجموعی سرمایہ کاری 203 ارب یوآن ہے۔ ان منصوبوں میں ڈیجیٹل صنعت، ڈیجیٹل تبدیلی اور نئے بنیادی ڈھانچے کا احاطہ کیا گیا ہے، جس کا مقصد ایک معیاری ڈیجیٹل معیشت صنعتی زنجیر کی تعمیر کرنا ہے، اور فوجیان کی ڈیجیٹل معیشت کو نئی رفتار دینا ہے.

سمٹ کے دوران ، نئی ڈیجیٹل ٹیکنالوجیز اور مصنوعات کی ایک سیریز کی نقاب کشائی کی گئی ، اور 13 ذیلی فورمز کامیابی سے منعقد ہوئے ، جن میں ڈیٹا وسائل اور ڈیجیٹل سیکیورٹی ، ڈیجیٹل معیشت ، اور ڈیجیٹل سرکاری خدمات وغیرہ کے موضوعات کا احاطہ کیا گیا۔

اس سال کے ڈی سی ایس میں ڈیجیٹل چائنا ڈیولپمنٹ (2023) پر رپورٹ بھی جاری کی گئی ، جس میں 2023 میں ڈیجیٹل معیشت میں چین کی مستحکم ترقی کو دکھایا گیا ، جس میں بنیادی صنعتوں کی اضافی قیمت جی ڈی پی کا 10٪ پر مشتمل ہے۔ اس کے علاوہ، ڈیٹا فیکٹر مارکیٹ تیزی سے فعال ہو رہی ہے، 2023 میں مجموعی ڈیٹا کی پیداوار 32.85 زیڈ بی (ایک زیڈ بی دس ٹریلین بلین بائٹس کے برابر) تک پہنچ گئی، جو سال بہ سال 22.44 فیصد اضافہ ظاہر کرتی ہے. مزید برآں ، چین کے ڈیجیٹل انفراسٹرکچر میں توسیع ہوئی ہے ، جس میں کل ریاضی کی طاقت 230 ای ایف ایل او پی ایس تک پہنچ گئی ہے ، جو عالمی سطح پر دوسرے نمبر پر ہے۔

ڈی سی ایس ٢٠١٨ سے لگاتار سات سالوں تک کامیابی سے منعقد ہوا ہے۔

ماخذ: ڈیجیٹل چائنا سمٹ آرگنائزنگ کمیٹی کا سیکرٹریٹ

RECENT NEWS
ADVERTISEMENT